Thursday 26 December 2013

Semester 2 di UiTM Seri Iskandar Perak

Assalammualaikum dan selamat petang semua ..

Hari ni aku nak throwback jugak masa aku part 2 di UiTM Seri Iskandar Perak ..naik je part 2 ni baru tahu macam mana kerja Planner sebenar ..tapak kajian kiteorang masa ni dekat je ..Tronoh ..belakang restoran kari kepala ikan salim tu .. luas dia dalam 50 hektar je..first time buat survey kat tapak kosong ..memang apa pon tak tahulah ..group aku masa tu kene survey pasal surrounding area ..duk berjalan tepi highway tu nak cari apa ada .tapi tkde apa pun hihi

hahha masa part 1 dapat lect baik sangat ..then naik part 2 ni ha ..ambik kau ..bila waktu studio madah kene maki jek ..studio master ada 2 orang ..bila sorang tgk tembak yang lagi sorang backup so bertambah tambah la tembakan dia ....hahhaha lama kelamaan dah biasa kot ..kalau kita buat apa yang dia nak tkdehal lah ..bukti lect aku garang ? hah aku group 1 dan ketua group ..bila present group aku almost 2 hours ..korang boleh bayangkan macam mana ..pape aku jek lah yang kene jawab ..tak pernah pernah aku present lama macam ni .. :3 act dia nak kiteorng paham .baru start class masa tu kitorang dah kene "BODOH " Hahahha ..sikit sikit refer guidline ..sampai hafal dah bende tu ..then bila present pasal concept plan ..dengan pertama kalinya dia cakap "BAGUS" "MENARIK" dekat aku sebab aku present lain dari yang lain ..hahaha tapi memang tak di nafikan lect tu bagus end of the semester alhamdulillah ..kami paham ..Sedikit gambar yang aku nak kongsikan semasa buat survey ....





















Serba merah semua ..hahahhaa
Okeyy Enough ..:D
Thanks for Reading ..hahaha 

2 comments:

  1. Biar gambar menceritakan segalanya.. puii..ayat poyo..huhuh

    ReplyDelete
  2. kikiki..saya disana!di dalam sana!over there!over there!hahahaha

    ReplyDelete